Winter

 
Hi allemaal,

Van de week kreeg ik zomaar  ineens een leuk knipvel van Bella Lulu van een lieve vriendin! 
Bij dit knipvel moest ik aan de winter mal van Dutch Doobadoo denken, dus die heb ik opgezocht en ben ermee aan de slag gegaan. 

Al het papier is van Craft Sensations, veel meer heet deze kaart niet nodig, maar vond het leuk
om om de "W" een strikje te maken. Ook heb ik nog enkele sneeuwvlokjes erbij gedaan.


Ik zal hieronder uitleggen hoe je te werk gaat met zo'n mal.


Liefs Bianca.

Werkwijze:

Ik trek de buitenste lijnen met potlood over op wit cardstock en de middelste lijn, daar waar je hem dubbelvouwt, ril ik met een rilpen.


Knip of snij de buitenste lijnen uit.


Vouw hem dubbel op de rillijn.


De letters trek ik over op designpapier, dat is de binnenlijn. 


Uitknippen en op de basis plakken


En dan is het een kwestie van versieren....


Dit heb ik ervan gemaakt:

Reacties

Populaire posts