Happy mail "Zine"

 
Hi allemaal,

We hebben weer een keer een Happy mail verstuurd naar een maatje op Facebookpagina Scrappen en Beppen. De opdracht was een "Zine", toevallig heb ik die ooit gemaakt....

Hieronder zal ik wel de uitwerking laten zien , maar de tutorial kan je dus hier lezen: ZINE

Heb enkele goodies in het boekje gedaan en de rest in een zakje, het gaat natuurlijk om de Zine, maar wel leuk als er iets bij zit toch?


De binnenzijde heeft pockets waar bijvoorbeeld tags in zitten en halve zakjes gevuld met mini stansjes.


Alles komt uit 1 boek, super makkelijk en ik vind dit boek echt wel erg leuk!


Op de achterkant heb ik een stempel van mezelf en door mezelf gemaakt geplaatst.


Mocht je nou ook een "Zine" gaan maken, deel dit dan ook op mijn Facebookpagina

Liefs Bianca

Reacties

Populaire posts