Sketch challenge Scrappen en beppen februari

 

Hi allemaal,

Toen ik lid was van het designteam van Craft Sensations vond ik het raar om andere merken hobbyspullen vooral wat bij de Action lag te gebruiken... Maar nu kan het wel weer gewoon! Dus heb ik eindelijk dat lieve stempeltje van Decotime gekocht... Meteen gestempeld en gekleurd. Best redelijk gelukt...dus dan wil ik hem ook meteen gebruiken. 

Vandaag ga ik ook de sketch bij Facebook pagina Scrappen & Beppen plaatsen, dus gebruik ik hem daarvoor.

Maar toen moest ik ineens bijpassend designpapier gaan zoeken... best lastig. Beter de volgende keer eerst papier zoeken en dan kleuren in die kleuren..
Mijn papier komt dus uit 5 verschillende blokken van 5 verschillende merken... maar wel leuk zo he!


Hieronder zal ik mijn werkwijze en mijn gebruikte maten noteren, dus kan je altijd nog even nalezen. De maten op de afbeelding vond ik echt te groot, vandaar dat i andere maten gebruik..
 Voor de rest veel plezier als je ook meedoet!

Liefs Bianca

De Sketch:


Werkwijze: 

De stempel had ik dus al ingekleurd... maar wilde bloementjes nog wat extra ipv de kleine rondjes op de sketch


De basis is 21x15cm dubbelgevouwen


Dan neem ik een stuk designpapier van 10x14.5cm en 4x14.5cm, dat laatste lijm ik links.


Op de naad lijm ik een stukje kant.


Dat lijm ik in zijn geheel op de basis.


De rechts banner is 2.5x12cm


De middelste banner is 6.5x14cm.


De linkse banner is 3.5x10cm


De bloemetjes komen ipv de rondjes op de sketch. Tekstje mat ik en lijm ik met 3d tape op het kaartje.


Natuurlijk moeten er ook nog pareltjes bij...

En dan is dit het eindresultaat:

Reacties

  1. Een hele mooie kaart, en leuke sketch..ja herkenbaar ik vond/vind het heerlijk om te kunnen gebruiken zonder zo na te hoeven te denken, en alle papiersoorten passen bij elkaar he..lekker neuzen in je voorraad.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tijdens het neuzen kom je weer allemaal leuke dingen tegen! Altijd leuk...

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts