Fintastic


Hi allemaal,

Hebben jullie dat ook wel eens... super leuk idee in je hoofd, maar kan helemaal niet of klopt helemaal niet. Dat had ik vandaag... ik denk ipv schudmateriaal doe ik er zand in en de visjes los erin... Nou was echt raar... de visjes zwommen in het zand, beetje dom van me.
Maar heb het nog kunnen redden en de visjes vastgeplakt op de achtergrond, dat is iets beter. 

De achtergrond heb ik weer gemaakt met de ecoline stiften. Het designpapier is van LemonCraft en de stempel set Lawn Fawn. De blister set van studio light met de bijbehorende snijmal heb ik ook nog gebruikt.


Hieronder zal ik mijn werkwijze noteren, voor het geval dat je ook zoiets wilt gaan maken.

Liefs Bianca.

Werkwijze:

Wanneer je met 3 kleuren blauw en een beetje water op huishoudfolie plaatst en daar een stuk wit cardstock van 13x9cm doorheen wrijft krijg je dit effect... leuk toch
 

De basis kaart wordt 14.5 x21cm, dubbelgevouwen.


Daarop kraft van 14x10cm


Dan het stuk met de ecoline inkt.


Daarop komt de blister.


Het designpapier wordt 13.5x9.5cm, hier haal ik met de kleine snijmal een rechthoek uit.


En dan past ie over de blister.


Voor de afwerking stans ik een wit randje, door beide snijmallen tegelijk te snijden.


Werkt de kaart net iets mooier af.


De visjes en tekst stempel ik met embossingpoeder.


De tekst knip ik uit en mat ik op bruine kraft.


De rest kleur ik in.


De visjes enzo lijm ik op de achtergrond.


Dan het zand erin, is niet zo makkelijk... maar de aanhouder wint!


Vastlijmen op de blauwe achtergrond.


Daar komt het designpapier en de kader weer over.


En dan kan het weer op de basis worden gelijmd.


De tekst erbij en natuurlijk nog 3 pareltjes... en klaar is ie!

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts