What the WOOF


Hi all,

Ze bestaan al even (meer dan een jaar altijd). maar ik ben nu ineens in de ban van de diertjes... Vandaag Buddy binnengekregen en meteen mee aan de slag gegaan.

De achtergrond heb ik met ecoline gedaan, in het midden heb ik een strook wit gelaten zodat de stempel goed tot zijn recht komt. 
En Buddy hangt dus op het witte vlak...zien jullie een beetje wat ik bedoel?


De gebruikte stempels zijn zo leuk, die moest ik gebruiken! Zowel de stempels als de snijmallen zijn van Craftlab. 


Hieronder zal ik nog even beschrijven hoe deze kaartjes tot stand zijn gekomen.

Liefs Bianca

Tutorial:

Ik stans 2x buddy uit, gebruik al meteen meerdere kleuren.
 

Dan zet ik buddy in elkaar, zoals je ziet zijn de kleuren contra. Je kan hier lekker mee spelen!


Ik neem een stuk wit cardstock van 13.5x9.5cm en plak daar met washi tape aan de achterzijde een strook van +/-3cm op.


Ik wil iets meer structuur in de achtergrond dan gisteren met Gorjuss, dus doe ik over mijn plankje huishoudfolie. Kleur met de ecoline stiften op de folie.


Water sprayen


Met het cardstock dep ik door de ecoline en dep na met een tissue.


Wanneer ik tevreden ben haal ik de strook weg.


Ik stempel de tekst.


Dan neem ik een basiskaart van 14.5x21cm en vouw dit dubbel


Daarop komt zwart cardstock van 14x10cm


De randen worden geruwd en bewerkt met zwarte inkt.


De lijn in de tekst vond ik net niet lang genoeg... dus met een fineliner maak ik deze langer.


Dan kan Buddy erop en natuurlijk kunnen de 3 pareltjes niet ontbreken.


Deze ook nog even gemaakt... ook leuk!


Reacties

Populaire posts