Sketch januari Hobbyshop Veldmaat

 

Hi allemaal,

Vandaag lag ineens Ted in de brievenbus... kon hem niet laten liggen, veels te koud!

Zag bij de Facebookpagina Hobbyshop Veldmaat een sketch challenge en dacht misschien kan ik daar iets met Ted doen... en ja het is gelukt. 
Ben nu wel door mijn dip heen en heb weer zin om te hobbyen, zelfs nu dus weer op zoek naar challenges op andere pagina's...

Voor deze challenge heb ik ik dus gebruik gemaakt van de stans Ted van Craftlab, designpapier van EchoPark, een stempel en ponsen van Stampin Up.


Onderstaand zie je de sketch en de gebruikte maten zal ik in mijn werkwijze plaatsen.

Liefs Bianca


Werkwijze:

Ik begin met een basis van 21x15 en vouw dit dubbel.


Daarop komt designpapier van 10x14.5cm.


Daarop komt een stuk cardstock van 7x11cm met designpapier 6.5x10.5cm.
Links plaats ik een stuk cardstock van 6.5x10cm met designpapier 6x9.5cm


De beer stans ik uit


Ik plaats de beer iets verder uit elkaar... dan heb ik ruimte voor het strookje.


Het strookje wat erop komt is 10.5x2cm met designpapier 10x1.5cm en ik stempel op een scalloped pons de tekst.


Dit plaats ik volgens de sketch, de tekst komt met 3d tape voor iets meer diepte.


De vlaggetjes maak ik ook met een pons.


Vlaggetjes en 3 pailletten plaats ik op de kaart en hij is klaar, best leuk!


Reacties

Populaire posts