Gezellig kletsen

 


Hi all,

Was door mijn map met snijmallen aan het bladeren en kwam de koffiebekermal tegen...waar die vandaan komt, geen idee.
Maar nooit gebruikt, dus hup aan de slag ermee!

Ik begin met de mal en heb later het papier erbij gezocht... was nog even een dingetje, de volgende keer begin ik met het papier... Maar het is gelukt, heb een stukje designpapier van prima marketing gebruikt. De doillie heb ik met bruine distress inkt op kleur gebracht en de swirls heb ik ooit met een swap gekregen... hieronder zal ik mijn werkwijze nog even op een rijtje zetten.


De teksten komen uit een stempelset van Joy Craft, had ik laatst op de beurs gescoord.

Liefs Bianca

Werkwijze:

Ik snij de mal uit.

Op de voorkant stempel ik een tekst.


Ik bewerk de randen met inkt.


Ik schuif het in elkaar. nu zie je de stempel door het hartje heen.


De beker versier met een stempel uit dezelfde serie als hiervoor en ik plaats het hartje met een touwtje erbij.


Nu de basis, ik heb kraft van 21x15cm dubbel gevouwen


Een stukje designpapier van 10x14.5 erop de hoekjes krul ik een beetje op


Met swappen krijg ik regelmatig leuke stansjes en deze swirls horen daarbij

Daarop een doily die ik met inkt op kleur heb gebracht.

Daar komt de koffiebeker weer op


Nog 3 pareltjes erbij en de kaart is klaar.


Reacties

Populaire posts