Liefs

 

Hi all,

Vandaag heb ik voor mijn verjaardag enkele ecoline stiften gekocht... echt super leuk om mee te spelen. Weet je... er zijn teveel leuke dingen, pffffff nu nog een geldboom en tijdboom,

Maar vanavond al lekker mee gespeeld! 
Zag een leuke kaart van Alice Huisman, met Gorjuss en een mooie achtergrond... Oke ook 4 super leuke Mask & Stamps, maar die zijn nog niet uit. (echt niet meer leuk, deze wil ik dus ook). Maar terug naar mijn kaart... Gorjuss blijft leuk, lang niks meer mee gedaan, dus even de stempels erbij gezocht. Met de ecoline stiften de achtergrond gemaakt en de stempel ingekleurd, drops erbij en beetje doodlen en klaar.


De tekst "Liefs" is een snijmal van Tim Holtz en heb ik 3 lagen op elkaar gelijmd.
Ik ben blij met het eindresultaat en heb er plezier aan gehad om te maken... op naar de nieuwe Mask & stamps! Uuh ik bedoel naar de volgende kaart🙈.

Liefs Bianca

Werkwijze:

Op een glad voorwerp kleur ik enkele vlakken met de ecoline stiften.


Ik spray er wat water over.


Ik leg er een stukje cardstock op van 9.5x14 en dep net zolang totdat ik geen wit meer zie. Let op dat je geen drap krijgt.


Met embossingpoeder stempel ik de stempel, door dat er nu een klein opstaand randje is ontstaan is het makkelijker om een beetje te kleuren binnen de lijntjes. 


De stempel kleur ik in met de stiften icm water en een kwastje.


Ik knip de afbeelding uit.


Ik stans 3x de tekst "Liefs" uit.


Lijm deze op elkaar.


Ik spetter met zwart over de achtergrond, plaats de stempel en de tekst en als laatste doodle ik nog een randje erlangs.


Dan neem ik een witte basiskaart van 21x15 en vouw dit dubbel.


Daarop komt een stuk zwart cardstock van 10x14.5cm


En dan alles op elkaar en natuurlijk nog 3 drops erbij... wat een schatje he!


Reacties

  1. Superleuk Bianca...en weet je....ik heb deze stempels ook....liggen ook maar te wachten op me net als zovelen (wat zijn we toch erg) en de ecoline stiften, ik had er een paar, heb die weg gedaan. Je hebt jezelf een leuk kado gedaan.
    Veel hobbyplezier en we zien nog wel meer uitspattingen van je.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aah wat lief weer! Soms leg je even iets weg om het later weer helemaal leuk te vinden. Geweldige hobby hebben we!

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts