Fell in Love

 

Hi allemaal,

Vandaag heb ik van Benjamin en Ted een muis gemaakt, ik doop hem tot Maurice. Mijn man heet zo en mijn moeder noemde hem altijd muis... dus bij deze is hier Maurice de muis!

en... "When I saw you, I fell in Love💕

Mijn Valentijnskaart is klaar!!


Al het gebruikte materiaal is van studio Light, hieronder de foto'.

Liefs Bianca


Werkwijze:

Ik begin met een witte basis, van 26x13cm en vouw dit dubbel. Daarop plaats ik donkergrijze cardstock van 12.5x12.5 en als laatste designpapier van 12.5x12.5cm


Ik leg het stansje zo neer dat de hartjes mooier uitkomen icm de tekst.


Dan stans ik de cirkel nog een keer uit in het grijs en vul ik de witte op:


De tekst plaats ik met 3d tape en ik maak een muisje van Benjamin, de oren zijn van de panda (Ted). Dan stans ik het woord Love uit..


Dan schuif ik de muis over de tekst en plaats ik deze op de kaart.


3 Pareltjes erbij en klaar!


Reacties

Populaire posts