Shake it, Shake it

 

Hi allemaal,

Vandaag weer lekker even bezig geweest met mijn nieuwe liefde Patrick, sorry Maurice🙈. Deze keer zit Patrick in een sneeuwbol en wil hij dat je gaat shaken, zodat het sneeuwt.

Ik heb het designpapier wat je bij de hele set van de pinguïn Patrick van Find It cadeau kreeg gebruikt! Heerlijk papier om mee te werken en leuk voor de sneeuwbol kaart. Bij de set zat ook een setje met sneeuwranden en een wak, daar heb ik de sneeuwrand voor de voet van de sneeuwbol mee gemaakt. Hieronder zie je wat ik bedoel:


De Blister en de bijbehoren snijmal is van Studio light en ik heb shakers sneeuw van Marianne design gebruikt. De tekst heb ik met een washi-tape printertje gemaakt, altijd makkelijk, dan heb je altijd alle teksten bij de hand.


Als laatste nog 3 sneeuwvlokjes met een strasssteentje en de kaart is klaar...

Ik heb ook een filmpje gemaakt, zodat je de sneeuw iets beter ziet.


Liefs Bianca


Reacties

Populaire posts