Love "Patrick"

 

Hi all,

Eindelijk, na een zware reis en veel obstakels is Patrick vandaag gearriveerd! 
Wat is die leuk en inimini!! Meteen Patricia erbij gemaakt, zo lief. De liefde hangt in de lucht... 


De laatste weken of eigenlijk week... zijn er zoveel leuke nieuwe dingen uit gekomen. Ik heb echt teveel gekocht en moet echt stoppen met kopen... Maar is zo leuk🙈.


Ik heb allerlei marken gecombineerd op deze kaart, natuurlijk Patrick de Pinguin...van Find It. Het designpapier is van Lawn Fawn.


Het hartje en de tekst "Love" is van CraftLab, en te tekst "is in the air" van Studio Light. lekker alles door elkaar gebruiken.


Ik heb geen werkwijze ofzo gemaakt, gewoon stansen, plakken en genieten!

Liefs Bianca

Reacties

  1. Superlief deze kaart...ze zijn ook zo schattig, ik hou van ienieminie maar niet van zulke stansjes in elkaar zetten, wordt ik kriebelig van hihih.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts