Sketch Challenge januari 2021

 

Hi allemaal,

Het is alweer 2021! 
Dus als eerste voor iedereen een mooi Nieuwjaar vol creativiteit!

Op de pagina van Craft Sensations is er weer een nieuwe challenge van start gegaan en dit is mijn bijdrage hiervoor geworden.
Je kan de sketch voor allerlei verschillende doeleinden maken, ik heb hem voor een verjaardag gemaakt.

Het designpapier komt uit het blok "Welcome to Paradise" ook dit vind ik een super mooi blok, echt mijn kleurtjes. Ik heb deze keer de bloemetjes gemaakt met het designpapier, zodat de kleuren precies erbij passen. De bloemetjes een pareltje gekregen en als je goed kijkt zie je dat er 3 hele kleine pareltjes op de tag zijn geplakt. De takjes komen ook uit hetzelfde blok.


Hieronder zal ik mijn werkwijze plaatsen en een overzicht van de gebruikte materialen, maar eerst de bewuste Sketch:


Veel plezier als je ook de sketch gaat maken en bedankt voor het lezen van mijn blog!

Liefs Bianca.


De werkwijze:

Ik begin met een stuk kraft van 21x15cm en vouw dit dubbel.



Ik begin met het eerste stuk designpapier 0.5cm kleiner als de basis.
De afbeelding mat ik op een stuk kraft 0.5 groter.


In het designblok zitten ook vellen waar je dingen uit kunt knippen om te versieren. 



Ik knip er 2 roze takjes uit,



De tag maak ik zelf van een stukje kraft waar ik op 1cm de hoekjes afsnij. De tag is 4x5.5cm.




Ik maak er een gaatje in en stempel met groene embossingpoeder de tekst.


De banner maak ik van een stuk designpapier van 3x7cm waar ik op de achterkant onderin, in het midden op 1 cm een punt zet.



Dan snij ik dat weg naar de hoeken en heb ik een banner.



Op designpapier stempel ik met goudkleurige embossing poeder bloemetjes, ik weet nog niet welke maten en kleuren dat ik ga gebruiken dus stempel het enkele keren.



De bloemetjes knip ik uit en zoek enkele bijpassende pareltjes. Alles van de sketch is nu klaar.




Ik vind de takjes te wit dus deze bewerk ik over het geheel met distress inkt. Links is bewerkt en rechts nog niet, zie je het verschil?



Nu ga ik alles distressen en vastplakken volgens de sketch en dan is dit het eindresultaat.



Gebruikte materialen van Craft Sensations:

Designpapier, zie links bovenin.


Kraft.


Tekststempel, zie je links onderin.



Bloemetjes stempel, zie je links bovenin.


Pareltjes.




Reacties

Populaire posts