Canvas repeat

 

Hi Allemaal,

Mijn Stieffie (stiefmoeder) zag het canvas wat ik van de week had gemaakt en zei meteen kan je die ook in het groot maken, deze woorden sloegen helemaal op je vader en mij? Kan het proberen natuurlijk, dus aan de slag. Het is een canvas van 30x40cm geworden.

Omdat het canvas een stuk groter is moeten de letters ook groter. Ik heb ze met de silhouette gesneden en dan 4 lagen op elkaar.


Ik had van een vriendin een stuk ouderwetse vitrage gekregen en daar heb ik de bloem uit geknipt.


De lijstjes zijn ook hier van ijslolly stokjes gemaakt en met hetzelfde stencil bewerkt.


Links onderin is weer de donkerste kleur aangebracht en dan steeds lichter naar rechtsboven.


Het was iets lastiger te maken omdat het een stuk groter was, maar ik ben tevreden. Er is geen tutorial gemaakt, maar de opbouw is het zelfde als beschreven in mijn vorige blog:


Liefs Bianca

Reacties

Populaire posts