Doosje "you are awesome"


Hi allemaal,

Deze week voor het eerst even extra tijd op het werk, vanwege de lockdown dus dacht misschien kan ik iets mee nemen om te hobbyen... Nou was eenmalig denk ik, voelt raar en op het moment dat ik dacht te beginnen bleef de telefoon rinkelen en allerlei andere dingen kwamen ertussen. Maar toch dit doosje kunnen maken, wel even wennen om van te voren te bedenken wat mee te nemen. 
DDBD mallen zijn wel handig, geen apparaten nodig dus ik had die in ieder geval mee. Kraft, designpapier, ponsen, touwtjes, pailletten en washi en natuurlijk basisgereedschap... Natuurlijk vergeet ik de helft, zoals de distresser, maar met mesje ging het ook. Ook rilpen vergeten... dan maar voorzichtig met de schaar. 

Het designpapier dat ik heb gebruikt komt uit het blok "follow your heart" van Craft Sensations, de tekst is washi tape dat is gemat op witte kraft. 


De vlinders, takjes en bloemetjes zijn allemaal ponsjes. Met kleine ponsjes kan je door ze 2x uit te ponsen in 2 kleuren toch leuke versiersels creëren. Een strikje en pailletten mogen natuurlijk niet ontbreken. Simpel om te maken en toch erg leuk.


Hieronder zal ik mijn werkwijze plaatsen en een overzicht van de gebruikte materialen.

Liefs Bianca


Werkwijze:

Met potlood trek ik de mal over en knip dit uit.


Zet het doosje in elkaar.


Met de mal trek ik ook de lijnen voor het designpapier en snij dit uit.


Ik wil het bakerstwine zonder gouddraadje, dus verwijder deze.


Ik wil de touwtjes alleen aan de voorzijde over het designpapier, dus plak aan 3 zijdes met tape de touwtjes vast op het doosje.


De voorzijde voorzie ik dus eerst van designpapier en dan het strikje. 


Dan kan het versieren beginnen, ik leg van alles neer om te bepalen hoe het vastgeplakt gaat worden.


Pas als ik tevreden ben ga ik alles vastplakken en is het doosje klaar. Natuurlijk kunnen de pailletten niet ontbreken!


Gebruikte materialen Craft Sensations:

Designpapier, zie je linksonder.


Kraft.


Pailletten.


Washi tape.

Bakerstwine.


Overige gebruikte materialen:

  • DDBD mal




 

Reacties

Populaire posts