Cirkel Lay out

 

Hi allemaal,

Op donderdag 28 januari heb ik een live workshop gevolgd bij Frences op Facebook, was erg leuk om te doen. Lukte niet meteen, maar eindresultaat is wel leuk! 

Tijdens de workshop ga je een achtergrond maken met een wc rol, super grappig om daarmee iets te maken. Voor de rest gebruik je je eigen materialen, ik zal hieronder een overzicht van mijn materialen plaatsten. Ik heb dus geen tutorial gemaakt, deze kan je volgen bij Frences, dus neem een kijkje op haar pagina als je ook een soortgelijke layout wil maken.

Voor de kleuren heb ik de ogen van Merel als uitganspunt genomen, maar ook jute van de krabpaal waar ze op zit gebruikt. Foto gemat op 2 kleuren groen, leuk tekstje erbij en natuurlijk hartjes. Was heerlijk om weer even te kliederen.



Bedankt voor het lezen van mijn blog!

Liefs Bianca


Gebruikte materialen Craft en Art Sensations:

Scrapbook


Aquarel papier


Metallic waterverf


Kwasten


Stencils


Verschillende stukjes designpapier




Parels


Overige materialen:

  • Structuurpaste
  • Stempels
  • Houten hartjes, jute en touw

Reacties

Populaire posts