Birthday Kisses

 

Hi allemaal,

Vanaf 2021 gaan we regelmatig een SOL (=Scrappen OnLine) geven op de Facebook pagina van Craft Sensations. Patricia geeft haar SOL op 14 januari, mocht je dit gemist hebben dan kan je vanaf 16 januari dit nalezen op ons blog:

Ik heb voor mijn uitwerking het papier en de afbeeldingen uit het designblok "Sweet Dreams" gebruikt.

De bellyband kan eraf worden geschoven en dan kan je het albumpje openen.


Elke pagina heeft dezelfde opbouw gekregen. De pocket is versierd met een stukje ribbelkarton, zwart hartje en een tekstbanner.


De achterkanten van de pockets hebben een tekst en een afbeelding, beide gemat op zwart kraft.


Ook heb ik her en der nog enkele pailletten toegevoegd.


In het midden zit ook een tekstkaartje, deze zit maar voor de helft vast, zodat je het album nog wel kunt vouwen.


In de pockets zit een tekstkaartje waar ik met een nietje een stukje lint aan hebt vastgemaakt.


Het was gezellig om mee te doen en ik heb er nog een leuk verjaardagsalbum aan overgehouden.

Patricia bedankt!

Liefs Bianca,


Gebruikte materialen Craft Sensations:

Designpapier, zie je links bovenin.


Kraft



Sequins


Lint


Overige materialen:
  • Ribbelkarton
  • Houten hartjes

Reacties

Populaire posts