Wish Paperclips


Hi allemaal,

Even een kleine blogpost tussendoor.

 Ik kreeg de vraag om iets te doen met restjes papier en embellishments.

Dus aan de slag... terwijl ik bezig ben bedacht ik me dat dit misschien wel leuk is om naar eenzame ouderen te sturen... Ik ga er dus nog meer maken. 
Ze zullen allemaal anders worden en natuurlijk komt de paperclip op een kaartje te zitten of op een persoonlijk briefje. 
Mocht je nou ook iets willen doen voor deze groep mensen dan zijn er zijn ook Facebook sites waar je aan adressen van deze mensen kunt komen, zoals Knuffel van papier. Deze groep is vandaag in de lucht gegaan. Natuurlijk kan je ook bij een bejaarden huis of zorginstelling bij jou op de hoek een kaartje afgeven.

Werkwijze:

Op kraft stempel ik met een wat oudere stempel de tekst. Uit restjes design papier stans ik elke snijmal 2x uit.


Uit restjes kant knip ik enkele bloemetjes uit of stukjes af.


Ik leg wat dingetjes op elkaar, voeg nog wat strass steentjes toe. Alles ligt nog los zodat ik nog wat kan schuiven totdat ik tevreden ben. De achterkant zie je ook dus daar gebruik ik de 2e stans voor.


Alles bewerken met inkt. Dan neem ik 2 dezelfde stansjes en plak deze op elkaar met een  paperclip ertussen. Ik gebruik een iets grotere paperclip. 


Heel goed aandrukken, je ziet de vorm terug in het papier, dan weet je dat het goed is.


Elke paperclip krijgt dus een tekst, kleinere stans, stukje kant en een strass steentje dit alles op een groter stans geplakt.


Gebruikte materialen van Craft Sensations:

Restjes designpapier uit het blok Soft vintage


Kraft papier.




De ronde snijmallen uit de onderstaande serie


De hartjes en bloemen snijmallen uit de onderstaande serie


Strasssteentjes


Virtuele hug en blijf gezond!

Bianca



Reacties

  1. Zodra het kan, ren ik naar de winkel en koop grote peperklipsen ... wat een geweldig leuk idee!!
    TFS!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts