Lovely day


Hi allemaal,

Heb weer een kaartje gemaakt, deze keer nav een sketch op de Facebook Pagina Scrappen & Beppen

Als basis gewerkt met kraft en het mooie designpad Soft Vintage. De vlaggetjes en de band zijn gemaakt met washi tape.

De stempels zijn al wat ouder, maar blijven ook leuk. Zeker als ze zijn ingekleurd met de metallic waterverf. Als laatste nog enkele edelsteentjes erbij en het kaartje is klaar.


Werkwijze:

Ik ben begonnen met de vlaggetjes te maken. Vouw rondom een stukje touw 4 stukjes tape.


Deze knip ik in 3 hoekjes.


Ik heb als basis een stuk kraft van 21x15cm dubbelgevouwen.


Op de basis komt designpapier van 10x14.5cm. En snij ook nog 2 stukken van 6x9cm en 7x10.5 uit bijpassend designpapier. Ik plak nog niets vast.


Ik stempel op kraft papier. (de 2e stempel komt aan de binnenkant)


De diertjes heb ik ingekleurd met metallic verf en uitgeknipt. Met ronde malletjes heb ik de tekst en een stukje designpapier uitgestanst.


De 2 kleinere stukken designpapier mat ik op kraft, 0.5cm groter.


Als eerste ga ik alles ruwen en bewerken met inkt. Dan plak ik de 2 kleinere stukken designpapier op de grote, maar nog niet op de basis.


Ik ga nu eerst de band maken met washi tape, deze sla ik erom heen. Als dat gedaan is plak ik het op de basis.


Nu kan de stempel, het tekst rondje en de vlaggetjes erop worden geplakt. Als laatste nog enkele edelsteentjes erbij om het af te maken.


De Sketch:


Gebruikte materialen van Craft Sensations:

Desingpad, Soft Vintage


Kraft



Stempelset voor de ronde snijmalen, zie je onderin in het midden.


Stempelset, zie je rechts onderin


Washi tape


Edelsteentjes


Gebruikte materialen van Art Sensations:

Shiny metallic water colour paints 

Penselen set



Ik vond het een leuke sketch.

Liefs Bianca



Reacties

Populaire posts