condoleance kaart


Hi allemaal,

Helaas zijn condoleance kaarten ook nodig... ik heb het heel simpel gehouden.

Het witte cardstock is metallic en heeft een mooie glans. Een mooie maar simpele stempel gestempeld en gemat op zwarte kraft. Tekst ook gemat op zwarte kraft en met 3d tape aangebracht en als laatste 3 zwarte edelsteentjes erbij


Werkwijze:

Neem een A5 metallic cardstock en vouw deze dubbel.


Stempel de stempel op de achterzijde van een stuk metallic cardstock van 7x12.5cm. De achterzijde heeft minder reliƫf en stempelt net iets mooier. Ook de tekst op deze manier gestempeld.


Alles gemat op zwarte kraft, 0.5cm groter. De tekst ga ik ophogen met 3d tape en ik voeg 3 edelsteentjes in verschillende maten toe.


Alle randen heb ik bewerkt met zwart en witte inkt en als alles is opgeplakt is dit het eindresultaat. Heel simpel, maar ik vind het genoeg.


Materialen Craft Sensations:

Linnen Cardstock Metallic 


Kraft


Stempel, zie je onderin in het midden.


Edelstenen.


Overige materialen:

  • Tekst stempel


Liefs Bianca


Reacties

Populaire posts