Verjaardagskaart motor


Hi allemaal,

Mijn neefje is jarig en hij is gek op motoren, dus daar ben ik mee aan de slag gegaan.
Ooit in een ver verleden ben ik begonnen met 3d kaartjes te maken en eigenlijk doe ik dat nooit meer. Ik vond een knipvel met het plaatje van een motor dus toch maar 3d gemaakt... Wel weer grappig om een keer te doen.

De basis is zwart cardstock dat is bewerkt met zilverkleurige wax, daarop dus de 3d afbeelding.


Rond het designpapier is een koordje met een strikje gewikkeld. Stickers met teksten en nog wat plaatjes erbij. Het geheel is best stoer geworden en ik hoop dat hij het leuk gaat vinden.


Werkwijze:

Neem een stuk cardstock van 21x15cm en vouw dit dubbel.


De randen ruw ik op en bewerk ik met zilverkleurige wax


Het designpapier snij ik een halve cm kleiner als de basis. Voordat ik het opplak wikkel ik er een koordje om en maak dit met een strikje vast. 


De stukjes motor bol ik op, de randen maak ik zwart en plak ik met 3d tape op elkaar.


Rondom de motor plak ik stickers en nog wat afbeeldingen en dan is dit het eindresultaat.


Gebruikte materialen:

  • Knipvel en designpapier van studio Light.
  • Cardstock.
  • Stickers.
  • Koord.
  • Gilding wax, Pebeo.



Reacties

Populaire posts