Hugs & Kisses mini album


Hi allemaal,

Vandaag heb ik een workshop afgemaakt die ik nog had liggen van oktober 2019. Tijdens de Kimya Doedagen maken we de basis van 3 projecten en thuis maken we die dan af. 
Dit is het project van Sandra & Monique. 
Ik heb geen tutorial of werkwijze gemaakt, maar je kan altijd kijken of je die nog kan bestellen bij Kimya Verpakkingen.
Het zijn complete pakketten inclusief papier, lint en enkele embellishments. De plaatjes zitten er niet bij, deze zijn van Studiolight. De gebruikte tekststempels zijn uit de Stampin Up set "Good Greetings".

Op de voorkant heb ik 2 soorten lint over het designpapier geplakt, dan een bruine doily met daarop een mooie afbeelding.
Links op de afbeelding heb ik een bullet klem met een strikje geplaatst, deze klemt een mini envelopje samen met de afbeelding vast.


Links onderin zitten 2 roestige belletjes die met een touwtje aan elkaar zijn gestrikt. Nog een bloemetje en een tekstje erbij.


Het album gaat steeds om en om open. Onder de afbeelding op de linkse en rechtse kaft heb ik stukjes lint geplaatst samen met een stempelafdrukje.


Alle pagina's zijn pockets, deze worden zodra er een bestemming voor is gevuld.


Alle pagina's hebben dezelfde opbouw, 1 zijde kleine pocket en andere zijde blanco.
 De pockets hebben allemaal een stempel afdrukje wat uit is gescheurd, sommige met een touwtje andere met een knoopje.


De middelste pagina heeft 2 extra zakjes die als pocket dienen. Door de pagina's heen zie je her en der ook sequins.


Op de achterkant een leuke sticker met de tekst "Handmade" met daaronder weer een stukje lint



Het was weer een leuk project.

Lief Bianca

Reacties

Populaire posts