Get Well


Hi allemaal,

De sketch van vorige maand op de Facebookpagina Scrappen & Beppen gemaakt voor een lieve vriendin die een operatie heeft gehad.

Het mooie designpapier komt uit het nieuwe designpad Romantic Dream. Dit meisje vind ik zo mooi dat ik haar heb uitgeknipt om vervolgens bij de tekst te plaatsten,


Met stempels heb ik ik ook nog enkele bloemen gemaakt. Door de stempels op het designpapier te stempelen passen ze er super leuk bij.


Werkwijze:

Ben begonnen met het meisje uit te knippen/snijden en de randjes bewerkt met een bruine fijnschrijver.


Met een snijmal uit designpapier dit model gestanst en opgeplakt op cardstock. Het cardstock langs de randen uitgeknipt.


Bloemetjes gestempeld op designpapier en uitgeknipt.


De rest van de kaart volgens de sketch gemaakt.


Dit is de Sketch:


Designpad Romantic Dream, zie onderin in het midden.


Stempelset bloemen


Snijmal Frame, zie je in de bovenste rij in het midden.


Was ook weer een leuke sketch, ben benieuwd wat jullie ervan hebben gemaakt.

Liefs Bianca


Reacties

  1. Hij is weer geweldig. Jij bent écht mijn favo tutorial-schrijver. Zó duidelijk allemaal. Kom hier graag ff neuzen naar ideetjes :-).

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts