Pompoen kaart

Op de Facebook pagina Creatief met Craft Sensations hebben ze weer een nieuwe sketch, deze keer een pompoen kaart. Op het moment ben ik daar Gast designer en het DT team zou het leuk vinden als ik ook de Sketch zou maken... bij deze:


Gebruikte materialen:

Designpapier, Craft Sensations.
Cardstock Ivory, Craft Sensations.
Stempel, Craft Sensations.
Gaasverband, Kruidvat.
Kralen, lint en Bloemetjes.
Sketch, Craft Sensations.



Werkwijze:

Eerst het model pompoen printen, is te vinden op de Facebook pagina van Craft Sensations:  bij de bestanden.


Uitknippen.


Op Cardstock leggen en omtrekken met potlood.


Niet vergeten te rillen op de stippellijn.


Uitknippen.


Alle overige delen omtrekken op designpapier en uitknippen.


Alle randen distressen en bewerken met inkt.


Eerst het grote stuk designpapier op je cardstock plakken. Vervolgens het kleine ovaaltje en het steeltje.


Dan de 5 grote ovaaltjes erop plakken.


Als versiering knip ik nog wat vlinders uit het designpapier.


Distressen en bewerken met inkt.


In het blok zit ook een vel met foto's.... en heel toevallig ook een kind op een grote pompoen... hoe leuk is het om dat hiervoor te gebruiken!


Ik mat de foto op een stuk cardstock 0.5 cm groter.


Een gaasverband kleur ik met water en inkt.


Bloemtjes, kraaltje, lint en nog een stempeltje erbij.


Alles vastlijmen en klaar...


Mocht je nog vragen hebben dan kan je ze altijd stellen op mijn Facebookpapina: Bianca's scraps

Liefs Bianca

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts