Mini Canvas "Adventure"

Vandaag had ik zin om te kliederen... Dus een mini canvas gemaakt met 3d paint, was niet zeker of het ging lukken maar toch wel!


Gebruikte materialen:

Stempels, Craft Sensations.
Stencil, Craft Sensations.
Gesso, van Bleiswijck.
Modeling paste, Liquitex.
3D paint, Craft Sensations.
Embossingpoeder, Wow.
Sequins, Craft Sensations
Cardstock, Craft Sensations.
Tekststickers, Tim Holtz.
Mini Canvasje.


Werkwijze:

Eerst het canvasje in de Gesso.


Structuur aanbrengen met het stencil en de paste.


De hoek laat ik vrij, omdat ik dat speelser vind.


Dan kleur aanbrengen met 3d paint en veeeel water.


Ook de canvas spray ik onder de water.


Ik start met de lichtste kleur.


Hij is best dik, dus ik help even met een kwastje en weer water.


Dan een kleur donkerder erover.


Ook goed verdunnen en helpen met een kwastje.


Hetzelfde met zwart.


Drogen en dat is dit het resultaat.


De vlinders met embossing poeder stempelen.


Inkleuren met de 2 kleuren blauw die gebruikt zijn op het canvasje.


Met een achtergrond stempel plaats ik her en der een stukje van de stempels.


Zoiets:


Stempels uitknippen.


Op elkaar plakken in het midden, vleugels een tikje omhoog met 3d tape.


De vlinder op het canvas plakken.


Met zwarte en witte 3d paint gemixed met water spetters erop maken.


Tekst erop plakken.


Sequins erop.


En klaar!




Was heerlijk om te doen, binnenkort ook eens keer met alcohol inkt proberen😄

Liefs Bianca

Reacties

Populaire posts