Kerstkaart Foil

Op de Kreadoe heb ik de Foil Quil pen gekocht. Ik had deze nog niet getest... heel erg!
Maar vandaag wel, echt een leuk speeltje. Heb er gelijk 2 kerstkaarten mee gemaakt, voor mijn vader en schoonmoeder.


Gebruikte materialen:

Foil Quill pen, We R memory keepers.
Zwart cardstock, Verhaak.
Ivory cardstock, Craft Sensations.
Goudkleurige ribbelkarton.
Stencil sterren, geen idee welk merk.
Stencil tekst, Glitzcraft.
Sequins, Craft Sebsations.
Touw.


Werkwijze:

Op een stuk zwart cardstock van 10x10 cm zet ik met de pen en het stencil de tekst erop.


Ik scheur een stuk cardstock af om over de tekst te leggen.


Dan ga ik met een sterren stencil sterren de sterren erop krassen.


Nu ziet het er zo uit.


Mmm net te groot gemaakt, ik haal 1 cm van de hoogte af. De randen geruwd en bewerkt met wax.


Ik neem een stuk ribbel karton van 10x15 cm en snij deze diagonaal door.


Deze maak ik pas voor de kaart. A4 doormidden en dubbelvouwen.


Op het zwarte cardstock met tekst wikkel ik een touwtje en maak er een strikje in.


Pailletjes erbij...


Alles ruwen en bewerken met zwarte inkt... dan krijg je dit als eindresultaat.


Ik vind het best stijlvol geworden...

Liefs Bianca

Reacties

Populaire posts