Box voor stansjes

Ik kreeg van de week een heleboel stansjes van een lieve vriendin. Gisteren kreeg ik het idee om dit te gebruiken om een box te maken waar ik alle stansjes die ik krijg tijdens swaps in op te bergen. Dit kan mooi op thema worden gedaan.


Gekregen pakket stansjes:

Nogmaals dank!!



Werkwijze:

Ga eerst 4 doosjes in elkaar zetten en 4 tabbladen.


De randen bewerk ik met inkt.


Ik plak 2 x 2 doosjes op elkaar en aan de voorzijde van beide dubbele doosjes plak ik de mooie opengewerkte stans.


Maak een label aan een touwtje vast dmv een knoopje.


Tussen de 2 doosjes plak ik dit labeltje en plak dan de doosjes met de ruggen op elkaar.


De voor en achterzijde is nu dus hetzelfde. Op de tabbladen kan ik het thema van de stansjes vermelden die ik erin ga doen. Makkelijk zoeken.



Leuk om te maken en makkelijk om te gebruiken.

Liefs Bianca

Reacties

Populaire posts