Mini Canvas "Moments"

Ik hoorde dat ze een lieve ex-collega van ons in het zonnetje gingen zetten. Dus wilde ook iets kleins maken. Een mini canvas is en klein en leuk, dus dat is het geworden.
Vorige week heb ik er 1 in het blauw gemaakt, maar deze dame houdt meer van donkere keuren.


Gebruikte materialen:

Gesso en modeling paste, Liquitex.
3 kleuren spray's, Lindy's stamp gang.
Stencil, Craft Sensations.
3d paint, Craft Sensations.
Tekststickers, Tim Holtz.
Sequins, Craft Sensations.
Stempels, geen idee...
Mini canvasje.



Werkwijze:

Eerst zet ik het canvasje in de Gesso



Dan breng ik met een stencil en paste structuur aan.


Met kwastje en veel water breng ik de lichtste kleur aan.


Daarna een iets donkere kleur op dezelfde manier.


As laatste de donkerste kleur. Dit herhaal ik totdat ik tevreden ben.


De vlinders stempel ik 2x met embossingpoeder. Deze kleur ik in met de inkt.


De randen distress ik een beetje om een vintage look te krijgen. de bovenste vlinder buig ik een beetje en breng op de vleugels 3d tape aan. Dan plak ik de lijfjes op elkaar.


Eerst nog met een achtergrond stempel her en der wat accenten aanbrengen. Dan kan de vlinder op het canvas worden geplakt. Met 3d paint en water breng ik enkele spetters aan.


Dan zoek ik nog een leuke tekst uit en plak deze erbij.


Sequins erbij en klaar...


Ze vond hem super leuk... kreeg net een foto toegestuurd, ze heeft hem in de auto opgehangen😍

Liefs Bianca

Reacties

  1. Zo 'simpel' is het dus .... maar een geweldig leuk resultaat! Tnxxx for the inspiration!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts