Miss you kaart

Op onze Facebook pagina Scrappen & Beppen hebben we weer een nieuwe sketch, deze keer een super mooie... dus aan de slag.



De Sketch:


Gebruikte materialen:

Designpapier, Craft Sensations.
Stempels, Craft Sensations.
Kraftpapier en cardstock.
Snijmallen rond, Action.
Eyelet snijmallen, Elizabeth Craft Designs.
Nuvo drops.
Frantage, Stampendous.
Embossingpoeder, Sweet dixie.
Strikje, bloemetjes en lint


Werkwijze:

Eerst de basis kaart van 15x15 van kraftpapier.



Dan roze cardstock van 14.5x14.5cm en daarop designpapier van 14x14cm. Ik plak nog niets vast!


Voor de 3 rondjes gebruik ik qua grootte, dezelfde volgorde. Deze snij ik uit met snijmallen.


Neem een stuk kraft van 21x10cm. Rillen op 7cm en op 14cm. Dan de hoeken schuin weg snijden.


In de envelop kom een tag.


De envelop en tag bekleed ik met designpapier. Leuk eyelet stansje erbij.


3 Verschillende breedtes lint erbij.


Tekst gestempeld met embossingpoeder en de randen bewerkt met frantage.


Bloemetjes en een strikje erbij.


De tag ga ik distressen, bewerken met inkt en vastplakken.
Bij de tag plak ik het eyelet stansje en door het gaatje een stukje lint en touw.


De rondjes ook distressen en bewerken met inkt


Het roze cardstock en designpapier plak ik op elkaar (ook distressen en bewerken met inkt). Hier plak ik de rondjes en dan het kant. Ik plak ze om het roze cardstock zodat je geen geraffelde randen van het kant ziet. Dan plak ik het geheel op de basis.


De rest erop plakken en als laatste nog wat clear drops toevoegen, deze had ik al van te voren gemaakt.


Dit is het eindresultaat:



Een super leuke Sketch, ga jij hem ook maken?

Liefs Bianca

Reacties

Populaire posts