Welcome Baby

 

Hi allemaal,

Van de week heb ik mijn eerste DT pakket ontvangen...echt een feestje om uit te pakken!!

Ik heb er een filmpje van geplaats op mijn Facebook pagina, dus kijk gerust: Link

Als eerste heb ik met dit pakket 2 leuke kaartjes gemaakt, ik vind die stempels zo leuk!! Moest ermee aan de slag...

Naast de stempelset heb ik ook de set Baby snijmallen gebruikt, het is altijd fijn als je een complete set hebt, maar ook erg goed allemaal los te gebruiken.

Deze set komt ergens eind februari in de winkels en is van Yvonne Creations, "Hello World"... De komende weken ga ik nog meer dingetjes hiermee maken.

Maar hieronder zie je mijn eerste kaart, ik vind het konijntje echt een schatje... en natuurlijk de mooiste kleurtjes. Ik heb alles ingekleurd met ecoline en water, ook de spetters. 


Natuurlijk ook een groen/blauwe versie gemaakt en dan met de auto en het beertje. 


Ik hoop dat jullie het ook leuk vinden en zijn geïnspireerd!

Liefs Bianca

Reacties

Populaire posts