Hey There

 

Hi Allemaal,

Heb een nieuwtje... 
Bij FINDit Trading gaan ze starten met een online designteam en ik mag daar deel van uit maken! 
Hoe leuk is dat!

Van de week gaan ze mij een nieuwe leuke lijn opsturen en kan ik helemaal los gaan. Voor diegene die het leuk vinden zal ik op mijn Facebookpagina een unboxing filmpje hiervan maken.

Maar dat is pas volgende week, vandaag heb ik eerst nog een leuk kaartje van Patrick en Patricia.
Kon dus niet kiezen tussen Patrick ️ Patricia... dan maar beide🙈

Een kaartje om "Hallo" te zeggen...

Ik heb een visdraadje gebruikt tussen de basis en het design papier en tussen Patrick en Patricia. Wanneer je nu Patrick een paar keer draait voordat je de kaart dicht maakt, dan draaien ze rond wanneer je de kaart weer openmaakt. Filmpje toegevoegd, zodat je het kunt zien en snapt waarom ik niet hoefde te kiezen tussen beide...



De volgende materialen van Designed by Anna zijn gebruikt:

️Patrick Penguin DBAD10001
️Ice DBAD10009

En het papier komt uit het paperbook Snowflake collection CDCOLPP10001

Liefs Bianca


Reacties

Populaire posts