Patrick on the air

 

Hi allemaal,

Ik deelde laatst op mijn Facebookpagina dat ik bezig was met de laatst hand te leggen op een leuk project met de serie "Hello World"... Alleen nu blijkt dat de gebruikte frame mallen later binnen komen, vanaf 28 februari... Dus ga ik dat project nog niet plaatsen... nog even geduld dus!

Maarrrrr ik heb dit weekend met Patrick gespeeld en ik heb verschillende series in combinatie met de Hello World snijmallen gemaakt! Ik zal deze de komende dagen/weken met jullie gaan delen...

We beginnen met Patrick on the Air!

Zoals je ziet passen zowel Patrick als Patricia heel goed in de vliegtuigjes, zelfs de bril past perfect!


Ik ben begonnen met een band te stempelen en dan een zwarte mat met het designpapier met wolkjes, als laatste nog 3 parels erbij en de kaartjes zijn klaar.


Bedankt voor het kijken op mijn blog!

Liefs Bianca

Reacties

Populaire posts