Lavinia stempelen

 

Hi allemaal,

Al kei oud, al veel gedaan door iedereen... maar niet door mij. Dus ook ik heb geprobeerd te "Lavinia te stempelen", heb geen idee of het echt zo heet. 


Heb een filmpje gekeken en ben aan de slag gegaan, ga nog even meer filmpjes en voorbeelden bekijken...De stempels komen gewoon uit mijn voorraad, en zijn van allemaal verschillende merken, geen idee dus.


Maar wel erg leuk om te doen, dus straks nog even verder!


De tekststempels zijn van Stampin up, wel een leuk lettertype voor hier bij!


Voor diegene die willen weten hoe ik deze heb gemaakt, heb ik mijn werkwijze vastgelegd.

Liefs Bianca

Werkwijze:

Met een sponsje breng ik wat inkt aan op de gelliplate en spray dat nat. Dan druk ik dat af op aquarel papier.


Met een stencil van Dutch Doobadoo breng ik rondom wat structuur aan met inkt.


Dan stempel ik met zwarte inkt wat silhouetten.


Ik heb van mica een cirkel gemaakt en leg deze op een focus punt. Dan ga ik een beetje met inkt over de randen, zodat je dit effect krijgt.


Met een witte pen breng ik wat witte accenten langs de cirkel en de vogel aan. Ook enkele witte puntje erbij.


Dan snij ik het rondom af op 12x12cm.


Dit komt op een zwarte mat van 12.5x12.5cm en dan op een basiskaart van 26x13cm.


Tekstje erbij van Stampin Up en 3 drops erbij...


Reacties

  1. Je hebt het mooi gedaan, nu hoor je er ook bij hahahaaha, wel leuk te doen he, maar vind het best moeilijk omdat ik gauw vind dat het hetzelfde blijft als je begrijpt wat ik bedoel.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts