Waiting for you



Hi allemaal,

Ik was een beetje aan het kijken naar die grote Frame Dies die in het DT pakket zaten... vind ze leuk voor kaarten en pagina's in mini albums, maar dacht ineens aan een envelop. Daar zijn ze ook leuk voor... Ik heb de vierkante dus gebruikt voor dit envelopje. Hieronder zal ik straks een kleine tutorial hiervoor plaatsen.

Laat nog even het kaartje zien die ik voor het envelopje heb gemaakt, wel een heel klein kaartje. 
Het formaat is 8x10. 
Ik heb een klein tafereeltje ervan gemaakt; de kleine beer vliegt uit en de grote beer wacht op haar. 
De snijmallen en het designpapier komen uit de Hello World serie van Yvonne Creations
Deze set komt ergens eind februari in de winkels.


Hier zie je de envelop, ik heb er een mandje met een beertje op geplaatst.


Hieronder plaats ik de kleine tuturial voor de envelop te maken met de vierkante Frame dies van Card Deco Essentials CDCD10131

Liefs Bianca

Tutorial:

Neem niet te dik papier, designpapier is ook leuk hiervoor en stans de vierkante mal uit:


De voetjes zijn kei leuk, maar niet voor deze envelop, deze snij ik eraf.


Wanneer je nu op de rillijn dubbel vouwt blijf er een flap over, deze flap vouw je ook dubbel, zodat er een envelop ontstaat. De zijkanten lijm je vast en dan is de envelop al klaar:



Reacties

Populaire posts