Sol Boekkaart Marcella

Hi allemaal,

Op 12 oktober heeft Marcella een Sol gegeven op Facebookpapina Creatief met Craft Sensations , we weten niet van te voren wat we gaan maken... Dus een echte verassing van wat het wordt en deze keer was het een Boekkaart... kei mooi!! Op 14 oktober kan je alles nalezen op Blog Marcella, ook kan je een leuke prijs winnen, altijd leuk!

Ik heb er een soort van stedentripboekkaartje gemaakt, maar je kunt er alle kanten mee op! Het designpapier en afbeeldingen die ik heb gebruikt komen allemaal uit het blok "Just pick the rose of life today". 

De voorkant heb ik voorzien van een "leuke vakantiefoto", waar ik het hoekje van heb omgekruld, zodat het meer een vintage look krijgt. Ik hou van vintage... daarom gebruik ik ook altijd inkt. De achtergrond is al vrij druk, dus alleen nog een bloemetje en 3 pareltjes erbij en meer hoef niet. Het boekkaartje wordt dicht gestrikt met een stukje kant waar een houten kraal aan zit.


In het boekkaartje heb ik nog een pocket gemaakt waar ik een tickets, ansichtkaart, label en een treinkaartje in heb gestopt, deze zaten ook in het blok. Op de pocket heb ik een postzegel met een strikje en een paars pareltje geplaatst.


Het boek gedeelte heb ik versierd met 2 flesjes, bloemetje, ticket en postzegels, op het blog van Marcella zie je ook nog leuke voorbeelden. 


Ik vond het super leuk om te maken... jij ook?
Hieronder zal ik een overzicht plaatsen van de gebruikte materialen.

Liefs




Gebruikte materialen van Craft Sensations

Designpapier


Kralen


Kraft


Parels

Reacties

Populaire posts