Sketch Challenge november 2022


Hi allemaal,

Vandaag laat ik jullie de kaart zien die ik heb gemaakt als voorbeeld van de nieuwe sketch van november voor Craft Sensations.

Voor deze sketch heb ik het blok "A house is not a home without pawprints" gebruikt, ik vind het een super leuk blok en in de juiste kleur!

De sketch bepaald de opbouw, maar voor diegene die het leuk/makkelijk vinden heb ik hieronder de maten en de gebruikte materialen geplaatst.


Liefs,


De sketch:


Werkwijze:

Basis is 26x13cm dubbelgevouwen.


Daarop designpapier van 12.5x12.5cm.


Dan een strook van 12x6cm, met daarop designpapier van 11.5x5.5cm.


2e strook is 11x5cm, met designpapier van 105.5x4.5cm, deze laat ik ongeveer 1cm overlappen/


De 3e strook is 10x4cm, met daarop designpapier van 9.5x3.5cm. Deze overlapt ook ongeveer 1cm.


Voor het dwars strookje heb ik wit cardstock van 13x2cm gebruikt, met daarop kant en bakerstwine.


Deze plaats ik ongeveer 4cm van onderen af.


De cirkels heb ik gemaakt met snijmallen met een doorsnede van ongeveer 7 en 8cm.


En deze plak met 3d tape op de kaart.


Nog 3 parels erbij en klaar!


Gebruikte materialen van Craft Sensations:

Designpapier


Bakerstwine


Cardstock


Parels




Reacties

Populaire posts