Sketch challenge oktober


Hi allemaal,

Vandaag is de nieuwe sketch op Facebookpagina Creatief met Craft Sensations gestart. Ik ben aan de slag gegaan met het nieuwe blok "In a garden of flowers". Ook de afbeelding en de tekst komt uit het blok, hieronder zal ik mijn werkwijze en de gebruikte materialen plaatsen.


Liefs,
 

Dit is de sketch:


Werkwijze:

Basis is kraft van 21x15cm dubbel gevouwen.


Dan neem ik een stuk designpapier van 10x14.5cm en een strookje van 2x14.5cm.


Het strookje lijm ik aan de linkerkant en daartegen aan lijm ik een strookje kant. Omdat ik het kantje om het designpapier vouw, plak ik het geheel nu pas op de basiskaart.


Voor de banners neem ik 3 strookjes:
3x2cm
9.5x1cm
8.5x1cm
Bij de kleine zet ik een punt in het midden op 0.5cm van de rand, de andere 2 op 1cm, zie foto.


Ik knip ze in tot de puntjes, zie foto.


De banner van 8.5cm plaats ik in het midden en die van 9.5cm op 1 cm afstand eronder.


De tekst en de afbeelding haal ik uit het blok, ik heb voor de tekst een ronde pons gebruikt.


De afbeelding mat ik en plak ik zoals hieronder te zien is. Ik heb ook een stukje gaasverband gebruikt, vond ik net iets leuker.


Dan komt de kleine banner erop.


Dan de tekst, deze heb ik ook gemat. en lijm ik met 3d tape erop.


Als laatste nog 3 pailletten erop... en klaar.


Gebruikte materialen Craft Sensations:





Reacties

Populaire posts