Nieuwe verpakking CS

 

Hi allemaal,

Een tijdje geleden vroegen ze van Craft Sensations of wij leuke dingen konden maken voor op de kaft van een nieuw blok designpapier... Nou dat kunnen wij wel!

Met zijn vieren kregen we ieder een blok en gingen daarmee aan de slag. Ik heb deze keer geen tutorials ervan gemaakt.

Het eerste is een leuk doosje, op het klepje heb ik een knoopje bevestigd.


De tweede is een doosje geworden, de sluiting zit van boven en ik heb er een strikje met een labeltje omheen gestrikt. 


Ook nog een leuk tagzakje met een kaartje erin gemaakt.


Er werd gevraagd om 4 dingen te maken, mijn 4e was eigenlijk een kaartje, deze laat ik hieronder ook nog zien... Maar ik dacht ik maak nog wat extra zakjes zodat ze wat hebben om te kiezen...


En dit is de verpakking geworden, super leuk om te zien!


Hieronder nog het kaartje... hoorde dus eigenlijk bij het bovenstaande blok...


Maar ze hebben het bij de mooie creaties van Sandra Huiskens geplaatst...


Marcella en Patricia hebben de andere 2 blokken voorzien van mooie creaties!


We zijn ontzettend benieuwd wanneer ze in de winkels liggen, mochten jullie ze vinden geef dan een gil!

Liefs Bianca

Reacties

Populaire posts