So Sorry Peppi


HI allemaal,

Deze keer een verdrietig kaartje, Peppi de parkiet van mijn vriendin is overleden, dit lieve vogeltje verdient een mooie kaart. En deze foto is zo geweldig mooi dat ik daar iets mee moest doen. 

Rust zacht, lieve Peppi.

Ik heb voor deze kaart het papier van Craft Sensations gebruikt en de shakermallen set en blister van Studio Light.


Ik zal hieronder mijn werkwijze plaatsen.

Liefs Bianca.

Werkwijze: 

Voor de basis heb ik cardstock 21x15 dubbelgevouwen. Designpapier is 9.5x14 en een stukje witte cardstock van 8.5x13cm.


De kleine ovalen snijmal gebruik ik voor het witte cardstock, deze plaats ik ongeveer in het midden. Hier zie je straks niks meer van. De grote ovalen snijmal plaats ik precies in het midden, ik gebruik tape om het op zijn plaats te houden.


Dan is dit het eind resultaat


De tekst stempel ik op wit cardstock.


Ik wilde ook nog goud glittercardstock gebruiken, dus die leg ik op de basis kaart en heeft de maten 10x14.5cm. Ook de tekst mat ik op dat papier.


Van hetzefde papier snij ik ook het schudmateriaal, allemaal verschillende maten hartjes. Alles komt uit dezelfde set snijmallen.


Dan lijm ik de blister op het witte cardstock.


Dan het designpapier erop.


De hartjes leg ik allemaal met de gouden kant naar boven op de foto. Alleen blijkt later dat ze toch gaan draaien...


Dan lijm ik de blister erop.


Dan kan het geheel op de basiskaart met gouden mat.


Nog enkele hartjes op de kaart erbij en het is klaar.


Reacties

Populaire posts