Sketch juli/augustus 2022


HI allemaal,

Het is alweer juli en de nieuwe sketch challenge van Craft Sensations is van start... Ik heb deze kaart als voorbeeld gemaakt. Het is simpele sketch, maar juist daarom wel mooi!

Voor deze kaart heb ik niet veel verschillende materialen gebruikt, het papier en de afbeelding komen uit het designblok "Dreamy Pastels" en als basis wit cardstock. De band heb ik gemaakt van bijpassende washi tape en natuurlijk enkele parels erbij. Na mijn werkwijze heb ik de afbeeldingen van de gebruikte materialen geplaats voor de liefhebbers.


Veel plezier als je ook gaat meedoen!

Ik heb er gelijk maar even 8 gemaakt, ook voor in het kaartenrek🙈




Liefs,


Werkwijze:

De sketch:


Ik neem als basis cardstock 26x13 en vouw deze dubbel.


Daarop plaats ik designpapier van 12.5x12.5cm.


Dan neem ik cardstock van 9x9cm.


Daarop designpapier van 8.5x8.5cm.


De strook wordt 25x13cm met daarop 2 stroken washi tape.


De afbeelding mat ik op wit cardstock 0.5cm groter als de afbeelding.


Dan ga ik alles distressen met goudkleurige inkt en natuurlijk 3 pareltjes erop... 


Simpel en toch leuk!


Gebruikte materialen:

Designpapier


Cardstock


Parels


Washi tape

Reacties

Populaire posts