Hearts



Hi Allemaal,

Helaas is van de week de mama poes van ons Pimmetje overleden, dus vanuit Pim heb ik deze kaart verstuurd.

Al het papier is van Craft Sensations en de snijmallen van Stampin Up, Many Hearts. Hartjes kunnen altijd...


Deze tekst stempel is van PaperTrey ink, geen fijne tekst maar wel een juiste.


Ik zal hieronder mijn werkwijze plaatsen, had nog niet echt een idee wat ik precies wilde maken, daarom ben ik maar begonnen met het snijden van de hartjes.

Werkwijze:

Ik heb een set witte en glitterrood gesneden, later ook nog wat zwarte hartjes.


Het designpapier uit het blok "A house is not a home without paw prints" heeft kattenkoppenpapier, dus deze gebruik op een witte basiskaart van 15x21cm dubbelgevouwen. Ik gebruik bakerstwine waar ik het gouddraadje uit heb gehaald. En ga gewoon even kijken hoe ik de hartjes ga verwerken. Ook de tekst mat ik op glittercardstock


Als het idee er is ga ik beginnen met distressen en het vastlijmen.


Op de basis plaats ik nog zwart cardstock van 14.5x10cm en daarop het designpapier van 14x9.5cm, strikje erom heen en daarop de tekst met 3d tape.


Dan komen de hartjes erop en is de kaart alweer klaar.


Ik laat wel alles elkaar raken zodat het 1 geheel blijft.


Leuk groepje hartjes voor "Spriet" de mamapoes.


Reacties

Populaire posts