Opkikkertje

 

Hi allemaal,

Vandaag een nieuwe (voor mij nieuw, dus 2ehands) set van Stampin Up binnen gekregen. Kei leuk, het is de stempelset "Playful pals" inclusief de snijmallen.
Natuurlijk ga ik eerst spelen en dan kijken, dus niet helemaal zoals het zou moeten, maar wel leuk geworden.

Het is een op-KIKKER-tje geworden, geen doosje gewoon dichtgeplakt, was toch testje... alhoewel heb hem meteen afgegeven aan iemand die wel een opkikker kon gebruiken. De pootjes horen dus eigenlijk op de zijkant, maar ik heb ze ertussen geschoven. 


De tekst stempel met de tekst "opkikker" weet ik zo niet van welk merk het is. De stempel op de achterkant heb ik ooit zelf gemaakt met de mint en het papier is Craft Sensation.


Leuk dat je mijn blog hebt gelezen, mocht je willen weten hoe ik verder te werk ben gegaan, dan kan dat hieronder.

liefs Bianca

Werkwijze

Ik snij eerst 2x de basis uit.


Stempel de pootjes en snij deze uit met de mal.


Hetzelfde met de oogjes.


Op het doosje stempel ik de mond, had hem beter op het stuk met flapjes kunnen stempelen, dan had ik de achterkant open kunnen houden voor een snoepje of bonbon.


De pootjes horen dus eigenlijk in het midden van de zijkant bevestigd te worden, maar ik vond ze zo leuk.


Dan lijm ik de rest op zijn plaats en klaar is de kikker, grappig toch.




Reacties

Populaire posts