Journal challenge juli 2022


Hi allemaal,

Het is alweer juli!

Tijd voor een nieuwe opdracht voor de journal challenge, mocht je willen meedoen of meer informatie willen kijk dan op Creatief met Craft en Art Sensations daar wordt alles uitgelegd. Zoals jullie vast wel al hadden gezien verwerk ik deze challenge dit jaar in mijn memory dex, hierbij opdracht 7.

Ik doe het dit jaar lekker makkelijk en gebruik hiervoor snijmallen en de originele houder. De bingokaart plaats ik ook in de houder zodat ik altijd de kaart bij me heb. Ik heb gekozen voor het rijtje Parel-Spetters-Vellum. Al deze dingen zijn terug te vinden op mijn kaartje. 

Het hoofdthema is zomer... vandaar een zomers drankje, kleur geel moet er in zitten..
Voor de rest zijn de spetters niet zo goed te zien, maar zijn er wel, op het stukje vellum. Ook weer 3 kleine pareltjes toegevoegd. Het drankje drink ik op mijn nieuwe baan, ja heb weer een andere baan, nu wel echt definitief! Ik begin op 1 juli, de dag dat deze blog wordt geplaatst... vandaar de tekst "today is the day".

Voor dit kaartje heb ik trouwens 2 nieuwe items gebruikt... liggen nog niet in de winkel... zal wel snel komen: de glitter Markers en het designpapier.


De achterkant van het kaartje gebruik ik voor mezelf om uit te leggen waarom ik dit heb gemaakt, het rijtje en eventuele extra opmerkingen te plaatsen


De bingo kaart:


Voor diegene die meedoen op Craft Sensations, er is elke maand een leuke prijs te winnen en het leukste is dat je eind van het jaar een leuk gevulde memory dex, scrapbook of journal hebt.

Liefs,


Werkwijze:

 Ik begin met de basis te snijden met de snijmallen.


Met embossing poeder stempel ik het "zomers drankje" op vellum.


Dit kleur ik in met de glitter markers.


Beetje water en inkt van de glittermarkers en spetteren maar.


Dan scheur ik de stempelafdruk uit en stempel ik de tekst op grijs cardstock. Alles inkten en lijmen, de tekst plaats ik met 3d tape en als laatste de 3 pareltjes erbij.


Gebruikte materialen:

Cardstock


Stempel


Parels


Designpapier


Glittermarkers

Reacties

Populaire posts