Xmass Balls

 

Hi allemaal,

Afgelopen keer hadden we allemaal een set "Xmass Balls" in ons DT pakket en het leek ons leuk om dit item te gebruiken als bloghop. Als je mee wilt doen met de bloghop en kans wil maken op deze leuke set "Xmass Balls" kijk dan op onze Instagram pagina.

Ik heb er een roze versie van gemaakt, gewoon omdat roze geweldig is!
Het hout heb ik gekleurd met Quache paint en de randen voorzien van glitters. Ook nog wat extra glitters er in zodat er een schud bol ontstaat. Strikje en een kaartje maken het dan weer af, super leuk om cadeau te geven!


Dit is de set die we hebben gebruikt:


Hieronder zal ik mijn werkwijze en overzicht van de gebruikte materialen plaatsen.

Veel plezier,


Werkwijze:

Ik kies de gewenste sheet en neem 2 helften.


Voorzichtig met een mesje snij ik de onderdelen los.


Dan verf ik alles roze.


De randen en de bodem krijgen glitters. Ik breng dit gewoon aan met lijm. 


Dan zet ik het in elkaar.


Onder in de bal plaats ik gaasverband, anders gaan alle glitters daar naar toe. Ook heeft het een mooi effect. En... het geheel gaat niet verschuiven, dus dat is mooi meegenomen.


Ik strooi er nog wat groffere glitters in.


Een strikje samen een label uit ons kerstblok eraan maken


En dan het worden opgehangen!


Gebruikte materialen:

De "Xmass Balls"


Quache paint


Design papier

Reacties

Populaire posts