Journal Page "Fluffy"


Hi allemaal,

Vandaag is er weer een nieuwe journal challenge gestart op Creatief met Craft Sensations, dit keer met het thema "Fluffy". Ik heb ervoor gekozen om een scrap lay-out in mijn scrap album te maken... natuurlijk met ons nieuwe gezinslid Gypsy. Ze is op de foto's ongeveer 6 maanden dus nog erg fluffy... daarom moest ik met dit thema aan haar denken.
De foto's heb ik geprint als een soort van fotostrip, de randen hebben deco fur gekregen dat is een bontje. De houten letters gebruikt voor de tekst en dan nog wat strass steentjes erbij. Het papier komt uit een kerstblok van vorig jaar.


Hieronder zal ik mijn werkwijze en een overzicht van de gebruikte materialen plaatsen.

Ben benieuwd wie er allemaal weer mee gaan doen met de challenge.

Liefs,


Werkwijze:

In het album plaats ik zwart designpapier als basis.


Daarop het andere designpapier 0.5cm kleiner.


De letters breng ik op kleur met inkt.


Deze plak ik links bovenin.


De filmstrip mat ik op wit papier, de onder en bovenzijde hou ik royaal aan.


De boven en onderrand krijgt tape.


De deco fur knip ik doormidden.


Dan lijm ik de deco fur op de tape.


De strip lijm ik schuin op het designpapier.


Dan nog enkele strass steentjes erbij en ik ben tevreden.


Gebruikte materialen van Craft Sensations

Scrap album


Designpapier

Deco fur


Houten letters


Strass





Reacties

Populaire posts