Envelop box

 

Hi allemaal,

Vandaag de laatste hand gelegd aan de envelop box, challenge van de Facebookpagina: Mutsen cluppie.

Vorige week was ik een dagje bij Marcella, een lieve hobbyvriendin, en zijn toen samen hier aan begonnen... het ging niet heel makkelijk, we kunnen namelijk niet goed lezen...

Maar het is gelukt, ik heb er allemaal tags in gedaan. Deze kunnen worden gebruikt om allemaal leuke dingen om te doen op te schrijven, vandaar de tekst "doe de dingen waar je blij van wordt". Ik moest eraan denken omdat we nu niet veel weg kunnen (vanwege jeweetwel)om iets te gaan doen, maar er blijven echt nog zat leuke dingen over, alleen moet je daar soms aan herinnerd worden...

Die stempel heb ik geleend van Marcella, weet dus echt niet welk merk en als je goed kijkt heb ik allemaal kleine pareltjes gebruikt... zijn zo leuk, gekregen van Marcellas, lief he.


Wilde er ook iets hoogs in doen, dus ook 3 rietjes erbij, deze kunnen eventueel vervangen worden door een pen of potlood.


Ik heb een heel gezellige dag gehad en nog iets leuks gemaakt, topdag dus!

Bedankt voor het lezen!

Liefs Bianca

Gebruikte materialen:

  • Designpapier, Prima marketing
  • Afbeeldingen, Studio Light
  • Parels, Marcella
  • Lint en kraft, Craft Sensations
  • Rietjes, Supermarkt

Reacties

Populaire posts