Sam´s Study

 

Hi allemaal,

Deze keer geen tutorial... maar wilde dit wel graag met jullie delen!
Ik ben altijd wel gek geweest met miniatuurtjes... mijn man zag deze DIY pakketten en heeft er 3 voor mij gekocht... kei lief! Was best een werkje maar zo leuk om te doen. Er zit een gebruiksaanwijzing bij, maar ik hou van vintage dus heb al het houtwerk opgeschuurd en alles bewerkt met inkt. De meegeleverde vloer heb ik niet gebruikt, ik vond de houten ondervloer veel leuker dus heb deze op kleur gebracht met inkt. 


Er zitten zoveel details in dat ik het niet goed allemaal op foto krijg, maar ga een poging wagen...


Ik heb totaal niks met stof, maar het is me toch gelukt om de stoel te bekleden...niet moeders mooiste, maar het kan ermee door.


De bloemetjes zijn ook zelf gemaakt, met meeldraden, deze heb ik ook liggen en nu weet ik hoe ik ze op een andere manier kan gaan gebruiken.


... en er zit zelfs echt verlichting in, hoe leuk is dat!


Nog enkele foto´s met de verlichting aan gemaakt.


En dit is de laatste.


Ik vond het super leuk om te doen, kost wel wat tijd, maar dat is niet erg... lekker genieten.

Liefs Bianca.

Reacties

Populaire posts