Sketch Challenge maart 2021


Hi allemaal,

Vandaag is er weer een nieuwe sketch challenge van start gegaan op de facebook pagina Creatief met Craft Sensations. Ik heb er maar weer eens een verjaardagskaart van gemaakt, deze kom ik chronisch tekort. #echtepostiszoveelleuker

Ik heb papier uit 2 verschillende designblokken gebruikt en verders niet zoveel extra's. Maar desondanks toch een leuk kaartje geworden.

De brievenbus stempel vond ik zo mooi en past toch super leuk bij verjaardagspost.


Beetje bling bling hoort erbij, dus 3 strass steentjes in het hoekje.


De sketch:


Hieronder zal ik mijn werkwijze nog beschrijven en een overzicht van de gebruikte materialen.

Liefs Bianca


Werkwijze:
 
Neem een stuk cardstock van 11x29cm en vouw deze dubbel.


Designpapier 0.5cm kleiner.


Ik maak een banner van designpapier van 2.5x12.5cm.


Maak er nog 1 van 2.5x12cm en mat deze alle twee op wit cardstock.


Dan nog 2 kaartjes van 5.5x8cm met designpapier erop.


Ik stempel met embossingpoeder de brievenbus.


Kleur deze in met de marker Coral red.


Uitknippen en hij kan op een kaartje worden geplakt, de randjes bewerk ik nog met zwarte inkt.


De tekstbanner (uit het blok) mat ik op witte kraft. Het gouden draadje haal ik uit de bakerstwine, voordat ik deze strik om het kaartje.


Alles vastplakken en bling bling erbij en de sketch is weer klaar.


Gebruikte materialen van Art en Craft Sensations:

Designpapier, zie je links bovenin en in het midden onderin.


Cardstock


Stempels, zie je bovenin in het midden.


Markers


Strass steentjes


Bakerstwine


Reacties

Populaire posts