Love

 

Hi allemaal,

Ik zag op Facebook een leuke challenge bij  Creatief met Angela's hobbycorner maak iets met het thema Liefde... Yes daar kan ik wel wat mee. 
Ik had nog een mal liggen van Studio Light die ik nog niet had gebruikt en ik ben gek op hartjes, zeker de 3d harten van Tim Holtz dus daar ben ik mee aan de slag gegaan. 

Hieronder zie je de 3d harten, bewerkt met een beetje wax van Coosa.


De basis is een mal van Studio Light uit de serie essentials, natuurlijk mogen de pailletten niet ontbreken.


Hieronder zal ik mijn werkwijze plaatsen en een overzicht van de gebruikte materialen. 
Bedankt voor het lezen van mijn blog!

Liefs Bianca

Werkwijze:

Uit bruine kraft haal ik de grootste mal.


Uit zwarte kraft de iets kleinere.


Dan 2x uit designpapier de kleinste mal.


De bovenste scheur ik diagonaal door.


de tekst Love stans ik 2x uit


2 kleine hartjes en 1 groot hart stans ik uit.


De hartjes zet ik ik elkaar, is zo mooi.


Touwtje en pailletten erbij en ik ben tevreden en kan gaan plakken


Het designpapier bewerk ik met bruine distress inkt en plak ik op elkaar


Van het zwarte kraft bewerk ik de randen met bronskleurige wax en plak het designpapier erop.


Halverwege onderin wikkel ik een zwart touwtje.


Dan plaats ik het op de bruine kraft waarvan de randen ook zijn bewerkt met inkt.


Het grootste hart plak ik op de touwtjes en dan de rest erop. De tekst Love plak ik niet helemaal recht op elkaar.


Gebruikte materialen:

  • Zwarte en bruine kraft, Craft Sensations.
  • Designpapier, Prima marketing en Provocraft.
  • Snijmal basis, StudioLight
  • 3D hartjes, Sizzix.
  • Love, geen idee.
  • Wax, Coosa.
  • Touw en pailletten, Craft Sensations.

Reacties

Populaire posts