Greetings from... kaartje

 

Hi allemaal,

Ooit heb je wat minder tijd over en wil je toch een leuk kaartje maken, niet teveel rommel en toch leuk eindresultaat in korte tijd. 

Het cardstock is grijs metallic met een linnenstructuur, niet te zien op de foto, maar heeft dus een mooie glans. Hierop een stukje designpapier met een afbeelding op wit metallic cardstock gemat en een strikje erom geknoopt. Met een pons heb ik een envelopje en 2 labels gemaakt. Tekst met embossingpoeder op het labeltje geplaatst en door de gaatjes ook een touwtje.


In rechterbovenhoek nog 3 strass steentjes en de kaart is klaar!


Ik heb hieronder de werkwijze geplaatst voor diegene die dat fijn vinden en een overzicht van de gebruikte materialen.

Liefs Bianca,


Werkwijze:

De metallic cardstock is A5 formaat, deze vouw ik dubbel.


Uit het kleine purple blokje haal ik de afbeelding van de Eifeltoren en snij de zijkanten weg. Ik snij een stukje wit metallic cardstock 0.5cm groter als de afbeelding.


Met een pons maak ik met papier uit hetzelfde designblokje een envelopje en 2 tags uit het gebruikte metallic cardstock.


Wil er touw bij gebruiken... maar zo gaat het kaartje worden.


Met zilverkleurige embossingpoeder stempel ik de tekst onder elkaar.


De randen bewerk ik met zilverkleurige inkt, plak het envelopje vast en plaats touwtjes door de labeltjes.


De randen van het designpapier en de mat ruw ik op en bewerk ik ook met zilverkleurige inkt.


Dan knoop ik er een strikje om.


Ook de basiskaart ruw ik een beetje op en dan lijm ik de afbeelding er schuin op.


Het envelopje komt er ook schuin op.


En dan nog 3 strass steentjes in het paars en dan is de kaart klaar.


Gebruikte materialen Craft Sensations:

Designpapier


Metallic linnen cardstock


Tekststempel


Strass


Overige gebruikte materialen:

  • Ponsen
  • Embossingpoeder
  • Touw


Reacties

Populaire posts