Paas traktatie


Deze keer geen swapjes maar een Paas traktatie gemaakt voor de DT dag. Allemaal konijnen... oh nee Paashazen met een chocolade ei.

Ik heb ze allemaal in de folie verpakt met daaraan een label met de tekst Vrolijk Pasen erop.

Helaas door de Corona crisis is de DT dag niet doorgegaan, maar de haasjes hebben een andere bestemming gekregen!


Onder het ei heb ik nog wat stro geplaatst.


Maar het leukste vind ik toch het knoopje...om de hals heb ik bakers twine met een knoopje geplaatst. Op het knoopje staat de tekst "handmade with love" Ik vind ze helemaal geweldig!


Klein detail... ze hebben ook allemaal een staartje...


Werkwijze:

Deze keer heb ik de Silhouette Cameo gebruikt. Het gebruikte bestand is van Jennifer Rush en in de store te vinden onder nummer 258812. De ronding heb ik iets kleiner gemaakt zodat mijn chocolade eieren erin passen.  
Om te snijden heb ik Cardstock met linnen structuur en witte cardboard gebruikt.


Alles bewerkt van inkt en voorzien tape


Dan alles in elkaar gezet.


Staartje niet vergeten!


Bakers twine rondom de hals gewikkeld en uiteindes door het knoopje gehaald en dan strikje erin gemaakt.


Stro onder het ei, inpakken en label met strikje eraan.


Gebruikte materialen:

Silhouette bestand van Jennifer Rush 258812

De onderstaande materialen zijn van Craft Sensations:

Wit Cardboard


Cardstock met linnen structuur


Bakers twine


De geweldige knoopjes.


Ik hoop dat ze het leuk vinden...

Liefs Bianca



Reacties

Populaire posts